Sultangazi
Sevdiğim yer, ayrıca her işten çıktığımda uğradım ilk yerdir
İşletme güzel yemekleride güzel ama tek sorun şuki içerisi sinek dolu özelikle yaz ayında insanın iki katı sinek var resman ama tavuk döneri ayrı çok düzel tadı
Ne salonları ne de kendileri iyi hizmet verebiliyorlar insanlara karşı davranışları çok zayıf herkese karşı sert davranıyorlar yemek sipariş verdiğimiz zaman ters cevap veriyorlar kapanış saatlerini bile bile yüzümüze vuruyorlar ki sipariş vermeyelim diye O yüzden bir Yıldızı hak ediyorlar fazla bile
Şimdi ben mecburdum diye bir yıldız verdim bir yıldız bile yetmez bunlar üç tane döner sipariş verdim 1,5 saat sonra dönerim geliyor hemen arka Mahallesi’ndeyim Tavsiye etmiyorum
Bir çok kez aradım telefonlara bakmıyorlar rezalet bı işletme
İnanılmaz rezalet bi yer personel tavırları çok kötü hijyen desen yok. 1 puana Bile değmez.
Gerçekten hayatımda yediğim en kötü dönerdi Sokaktaki kediye vereyim dedim hayvan sadece koklayıp kaçtı
Tadı berbat durum yedik yapılan ortam temiz değildi
| (0212) 536 10 36 |
| Dönerci |
| 2.8 / (77 yorum) |