Sancaktepe
Çok teşekkür ederim temiz işçilik oldu ve yardımcı oldular baya saolsunlar tavsiye ederim
Uzun araştırmalarım sonucu Michelin Crossclimate 2 almaya karar verdim. Piyasada yaklaşık 30 yerden fiyat almışımdır, en uygunu zenit lastiktir. Cengiz Bey' ve ortağı ile lastikler hakkında sohbet ettiğimizde teknik bilgilerinin derya deniz olduğunu farkettim. Lastiği zenitten almıyorsanız bile, almadan önce buraya gelip bilgilenmenizi tavsiye ederim. Farkı gördüğünüzde, almayı siz isteyeceksiniz zaten. Lastiklerimden şimdilik çok memnunum. İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim. Şiddetle tavsiye ederim.
Audı A6 aracımız için çok kaliteli jant-lastik seçimi oldu. Ustaların ve işletme sahiplerinin ilgi ve alakaları için teşekkür ediyorum. Bundan sonra Konu Lastik Jant oldu mu buradayız.
Profesyonel ve titiz işçiliğin yanı sıra Doğru yönlendirme ve güler yüzlü esnaflıklarından dolayı Cem bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum
İşimi kolayca hallettim. Teşekkürler.
Çok ilgili ve güzel bir işletme. Fiyat olarak çok yardımcı oluyorlar. İşini bilen bir yer. Mutlaka tavsiye ederim. İşletme sahibi Cengiz beye teşekkür ederim. Bir uğrayıp kahvesini için derim
Çalışanların ilgisi kullanılan makinelerin kalitesi çok güzel, jantın çizilmemesi için özenli davranıyorlar. Bekleme alanıda konforlu tavsiye edebileceğim bir lastikçi.
Doğru yönlendirme, doğru fiyatla araçlarımız için tercih ettiğimiz işletme. Cem bey’e ve Cengiz bey’e ilgileri için teşekkürler.
Cengiz Bey e teşekkür ediyorum. Kışlık lastiklerimi yeni taktırdım karar verme sürecince çok yardımcı oldu. Samimi ve işini güzel yapan bir arkadaş. Firma çok profesyonel. Herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.
2 kelime ile anlatılabilir. ""Tecrübeli Yeni"". Esnaf desen esnaf. Profesyonel desen profesyonel. Okan Bey'e ilgi alakası için çok teşekkür ederim.
Tavsiye üzerine geldim, çok ilgili ve bilgiliydiler, tüm sorularıma cevap verdiler ve aklımdaki şüpheleri giderdiler, ve gönül rahatlığı ile bir ticaret oldu, kesinlikle tavsiye ederim,
Elinize emeğinize teşekkür ederim.
Zenit lastik firmasına tavsiye üzerine gittim. Cengiz bey ile görüşüp 4 adet kış lastiği aracıma takıldı. İşlerinde gerçekten profesyonel ekip. Cengiz bey ve ekibine teşekkür ederim. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Süper fiyat iyi hizmet
İlgi alaka güler yüz için ayrıca teşekkür ederim üründe temiz ve kaliteli
Titiz ve güvenilir işçilik. Ustalar çok deneyimli.. tesla için kış lastigini uygun fiyattan verdiler
Aracımın jant lastik değişimi için uğradığım Zenit lastik firmasına çok teşekkür ederim.Profesyonel hizmet ve gerçekten kaliteli bir firma.Tekrar teşekkür ederim.
| 444 0 869 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 5.0 / (63 yorum) |