Zenit Lastik Sanayi ve Ticaret A.Ş. - Michelin Ana Bayi

Zenit Lastik Sanayi ve Ticaret A.Ş. - Michelin Ana Bayi

Sancaktepe

Yorumlar
Kaan Altunbaş
Kaan Altunbaş 3 gün önce

Çok teşekkür ederim temiz işçilik oldu ve yardımcı oldular baya saolsunlar tavsiye ederim

Atalay Subaşı
Atalay Subaşı 3 hafta önce

Uzun araştırmalarım sonucu Michelin Crossclimate 2 almaya karar verdim. Piyasada yaklaşık 30 yerden fiyat almışımdır, en uygunu zenit lastiktir. Cengiz Bey' ve ortağı ile lastikler hakkında sohbet ettiğimizde teknik bilgilerinin derya deniz olduğunu farkettim. Lastiği zenitten almıyorsanız bile, almadan önce buraya gelip bilgilenmenizi tavsiye ederim. Farkı gördüğünüzde, almayı siz isteyeceksiniz zaten. Lastiklerimden şimdilik çok memnunum. İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim. Şiddetle tavsiye ederim.

Hacısalihoğlu Hukuk Danışmanlık
Hacısalihoğlu Hukuk Danışmanlık 4 hafta önce

Audı A6 aracımız için çok kaliteli jant-lastik seçimi oldu. Ustaların ve işletme sahiplerinin ilgi ve alakaları için teşekkür ediyorum. Bundan sonra Konu Lastik Jant oldu mu buradayız.

Ferhat Hançer
Ferhat Hançer bir ay önce

Profesyonel ve titiz işçiliğin yanı sıra Doğru yönlendirme ve güler yüzlü esnaflıklarından dolayı Cem bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum

Oğuzhan Türk
Oğuzhan Türk bir ay önce

İşimi kolayca hallettim. Teşekkürler.

Abdülkerim Düztepe
Abdülkerim Düztepe bir ay önce
cengiz tanık
cengiz tanık bir ay önce

Çok ilgili ve güzel bir işletme. Fiyat olarak çok yardımcı oluyorlar. İşini bilen bir yer. Mutlaka tavsiye ederim. İşletme sahibi Cengiz beye teşekkür ederim. Bir uğrayıp kahvesini için derim

Sencer Bolu
Sencer Bolu 2 ay önce

Çalışanların ilgisi kullanılan makinelerin kalitesi çok güzel, jantın çizilmemesi için özenli davranıyorlar. Bekleme alanıda konforlu tavsiye edebileceğim bir lastikçi.

Mert Can Uslu
Mert Can Uslu 2 ay önce

Doğru yönlendirme, doğru fiyatla araçlarımız için tercih ettiğimiz işletme. Cem bey’e ve Cengiz bey’e ilgileri için teşekkürler.

Ersin Aydin
Ersin Aydin 2 ay önce

Cengiz Bey e teşekkür ediyorum. Kışlık lastiklerimi yeni taktırdım karar verme sürecince çok yardımcı oldu. Samimi ve işini güzel yapan bir arkadaş. Firma çok profesyonel. Herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.

Kerim çelebi
Kerim çelebi 2 ay önce
dnz karakurt
dnz karakurt 2 ay önce düzenlendi

2 kelime ile anlatılabilir. ""Tecrübeli Yeni"". Esnaf desen esnaf. Profesyonel desen profesyonel. Okan Bey'e ilgi alakası için çok teşekkür ederim.

Burhan Ayvazoglu
Burhan Ayvazoglu 2 ay önce

Tavsiye üzerine geldim, çok ilgili ve bilgiliydiler, tüm sorularıma cevap verdiler ve aklımdaki şüpheleri giderdiler, ve gönül rahatlığı ile bir ticaret oldu, kesinlikle tavsiye ederim,

Onur Benli
Onur Benli 2 ay önce

Elinize emeğinize teşekkür ederim.

ümit damar
ümit damar 2 ay önce

Zenit lastik firmasına tavsiye üzerine gittim. Cengiz bey ile görüşüp 4 adet kış lastiği aracıma takıldı. İşlerinde gerçekten profesyonel ekip. Cengiz bey ve ekibine teşekkür ederim. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Ömer Serdaroğlu
Ömer Serdaroğlu 2 ay önce

Süper fiyat iyi hizmet

Tayfun Dilli
Tayfun Dilli 3 ay önce

İlgi alaka güler yüz için ayrıca teşekkür ederim üründe temiz ve kaliteli

msevim
msevim 3 ay önce

Titiz ve güvenilir işçilik. Ustalar çok deneyimli.. tesla için kış lastigini uygun fiyattan verdiler

Celal DERELİ
Celal DERELİ 3 ay önce
Cihan Yıldız
Cihan Yıldız 3 ay önce

Aracımın jant lastik değişimi için uğradığım Zenit lastik firmasına çok teşekkür ederim.Profesyonel hizmet ve gerçekten kaliteli bir firma.Tekrar teşekkür ederim.

İletişim Bilgileri
444 0 869
Oto Lastik Mağazası
5.0 / (63 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.