ZENGİN DÖNER YENİŞEHİR

ZENGİN DÖNER YENİŞEHİR

Çelebi

Yorumlar
Serdar Önder
Serdar Önder 4 gün önce

18: 20 de verdiğim sipariş hala gelmedi .nedeyim şimdi bilemedim.1 saat 47 dakika sonra şimdi geldi bu seferde buz gibi .teşekkür ederim zengin döner.

Kadir Akkaya
Kadir Akkaya 3 hafta önce

Garson eşortmanla çalışıyor dükkan dolu personelin hepsi bahçenin ortasında oturmuş yemek yiyor yemek bitmiş bi çay bile sormaya acizler lahmacunda kıyma yok ortası bomboş porsiyonlar çok küçük inanın kötülemek için hepsini yazmış demeyin diye daha saymadığım bir sürü rezillik ver suç bunlarda değil suç bendeki bilmediğim ismi cismi bile belli olmayan yere gidip güzel bişey beklemem kendime kızıyorum bide üstüne 1015 lira para verdim çöpe atsaydım daha hayırlıydı belki biri alır faydalanırdı

Moto Love
Moto Love bir ay önce

Atmosferi olsun çalışan kadrosu olsun gayet güler yüzlülerdi pilav üstü et döner ve tavuk döner yedik ilkkez geldik ancak sürekli geleceğimiz yerler arasında yayık ayranıda gerçekten lezzetliydi yorumlarda kin ve nefret sebeplerini anladık aile gerçekten zaten 1 kişi yorum yapmış 4 yorumda aynısıydı art niyetli olduğunu anladık bu yüzden bu işletmeye şans vermek istedik gerçekten güzeldi elinize sağlık

Nisa Yılmaz
Nisa Yılmaz 2 ay önce

bugün kaldığım yurda yemeksepeti uygulamasından lahmacun sipariş ettim ve çiğ kalmış.Son dakikaya kadar fark etmedim içindeki malzemeler her yeri kaplamıştı fakat sonradan mide bulantısı yaşadım kesinlikle tavsiye etmiyorum

Ugur Gunes
Ugur Gunes 2 ay önce
Neziha Onal
Neziha Onal 2 ay önce

Çalışanlar dan hiç memnun kalmadık hepsi surat salıyor dövücek gibi konuşuyorlar asla tavsiye etmiyorum bu dükkan kapanırsa elemanlar yüzünden kapanır

Ulaş Varol
Ulaş Varol 2 ay önce

Çalışanlar dan hiç memnun kalamdık suratları karşılamaları tavırları hiç iyi değil tavsiye etmiyorum

Zeynep Ateş
Zeynep Ateş 2 ay önce

Cok lezzetli dönerleri hicbir problem yok ama calısanları cok kabalar suratları hep bi asık olmaz böyle tüm yemek yeme hevesimiz kaçıyor biraz daha güler yüzlü olabilirler

Derya Çiğdem
Derya Çiğdem 3 ay önce

Mekan olarak çok pis, çalışanlar zorla çalıştırılıyor gibi müşterileri azarlıyorlar. Menü de yazan fiyat alınmıyor eğer siz farketmezseniz dolandırılıyorsunuz. Müşteri ile tartışan bir mekan sahibini ilk defa görüyorum. Fiyat performans asla değil kesinlikle Yenişehir de gidilecek en son yer.

Salih Gurbuz
Salih Gurbuz 3 ay önce

Arkadaşlarımın döneri geldi benimki 30 dk sonra geldi ne iş ?

İletişim Bilgileri
(0318) 220 01 00
Dönerci
3.1 / (96 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.