Yusufeli
Salas bir mekan. Kısa Artvin turunda yedigimiz 3.cag kebabını burada yedik ve en iyisi buydu..
At güzel ve yumuşak çalışanlar güler yüzlü
İçerisi çok sıcak gramdan çalıyolar ve acayip derece pis servis çok yavaş ve etin fiyatları çok pahalı
Arkadaşlar döner berbattı leş gibiydi gıda zehirlenmesine uğradım çiğ geliyo sakın gitmeyin
Tek kelimeyle mükemmel.
4 kişi, toplamda 5,5 porsiyon pilav döner + 1 küçük ayran, 1 kutu kola, 2 kutu fanta toplamda 1,470₺ hesap ödedik. Lezzeti ve servisi beğendim ,genç kız arkadaş güler yüzlü ve hızlı. Döneri kesen abi de çok otantik duruyor. Genel olarak memnun kaldım, tavsiye ederim.
Lezzetli tavsiye ederim
Artvin merkez otogarına yakınında bulunan “odun ateşinde” pişirilen Cağ döner kebapçısı. Çalışanlar güler yüzlüler, ilgili ve alakalılar. Döneri de fena değil. Aslında daha güzel ve leziz olabilir. Eti biraz sert gibi ???? bu da kuzu + dana karışık etten cağ yapıyorlar herhalde ondan olabilir. Çünkü Artvin'de başka restoranlarda da deneyimlerimiz oldu ve Sadece kuzu etinden yapılan dönerde sertlik olmuyor. ( İş yeri çalışanları bu konuda bilgilendirici bir yorum yaparsa seviniriz ☺️ ) genelde öğleden sonra saat 3-4 gibi döner kaldığı olabiliyor ( tabi müşteri yoğunluğuna bağlı bir durum). Denemekte fayda var. 1,5 tabakta döner + pilav 220 ₺ Afiyet olsun ????
Ac kalmamak için yenilebilir bu yörede daha iyisi neden olmaz
| Dönerci |
| 3.6 / (40 yorum) |