Gölbaşı
Kışlık lastik değişimi için gittim. Biraz alel acele iş yapılan yer, çok özenli değiller. 2025 model çiçek gibi arabanın jantını çizdiler. Janttan eski lastiği sökerken de çok özenli değiller, o kadar çok sıkıyorki, lastiğin tellerinin içten kopmaması büyük şanş bence. Hizmet ve lastik fiyatları ortalama düzeyde. Ben eve yakın diye gittim ama bir daha mecbur olmadıkça gitmem. Hayırlı işleri olsun ne diyeyim.
Bence iyi bir işletme tebrik ederim
Lastik değişimi için gittim, profesyonel ve hızlı iş yapıyorlar, müşteriye davranış şekilleri gayet iyi
Bugün Konya'dan Ankara'ya giderken lastiğin indiğini gördüm,buraya gittim hem çok ilgili hemde kibar çalışanlar sibop yırtılmış 5 dakika sürmedi tamiri hemen yaptı ustazpos cihazı arızalı diyen esnaftan bıkmışken burada nakitim az olduğunu gören usta istersen kart çekelim dedi keşke tüm esnaf böyle olsa
sağolsunlar hem hizmetleri iyi hem de hızlılar
Esnaflık sıfır.
Kalabalık olmasına rağmen lastik değişimini çok hızlı halletti sağolsun.
2 tane atv lastiğini taktırmak için Çayyolunda kapı kapı dolaştım, 4 ayrı lastikçiden geri çevrildim. Yapamayız, makinemiz uymaz, levyeyle uğraşılmaz dediler. Yüceler Oto sağolsun ustalığını öyle bir gösterdi ki 2 dakikada çözdü sorunumu. Esnaf gibi esnaf, üstelik sırada bekleyen araçlar olmasına rağmen, senin işi kısa deyip hızlıca hallediverdiler. Şu memlekette işini hakkıyla, severek yapan nadir insanlardan. Bana lastikçi soran herkese, gözüm kapalı referans olabileceğim yegane adres burasıdır. İşiniz gücünüz rast gitsin.
güzel ve temiz bir yer, Kasım 2024'te 4 tane 15 inc lastik değişim ve balans ücreti 700₺, tenha bir yer. Ancak pahalı.
| 0532 617 56 47 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.7 / (65 yorum) |