Yüceler Oto Lastik

Yüceler Oto Lastik

Gölbaşı

Yorumlar
Serkan Erdogan
Serkan Erdogan bir hafta önce

Kışlık lastik değişimi için gittim. Biraz alel acele iş yapılan yer, çok özenli değiller. 2025 model çiçek gibi arabanın jantını çizdiler. Janttan eski lastiği sökerken de çok özenli değiller, o kadar çok sıkıyorki, lastiğin tellerinin içten kopmaması büyük şanş bence. Hizmet ve lastik fiyatları ortalama düzeyde. Ben eve yakın diye gittim ama bir daha mecbur olmadıkça gitmem. Hayırlı işleri olsun ne diyeyim.

Ersan Soner Uzun
Ersan Soner Uzun 3 hafta önce

Bence iyi bir işletme tebrik ederim

Mesut Demir
Mesut Demir 3 hafta önce
Cihan Topuz
Cihan Topuz 2 ay önce

Lastik değişimi için gittim, profesyonel ve hızlı iş yapıyorlar, müşteriye davranış şekilleri gayet iyi

Veysel Bakirci
Veysel Bakirci 4 ay önce

Bugün Konya'dan Ankara'ya giderken lastiğin indiğini gördüm,buraya gittim hem çok ilgili hemde kibar çalışanlar sibop yırtılmış 5 dakika sürmedi tamiri hemen yaptı ustazpos cihazı arızalı diyen esnaftan bıkmışken burada nakitim az olduğunu gören usta istersen kart çekelim dedi keşke tüm esnaf böyle olsa

Murat Yılmaz
Murat Yılmaz 4 ay önce

sağolsunlar hem hizmetleri iyi hem de hızlılar

Zaytung Bonn
Zaytung Bonn 7 ay önce

Esnaflık sıfır.

Kazım Yüksel
Kazım Yüksel 8 ay önce

Kalabalık olmasına rağmen lastik değişimini çok hızlı halletti sağolsun.

ERSAN AKYAZI
ERSAN AKYAZI 8 ay önce

2 tane atv lastiğini taktırmak için Çayyolunda kapı kapı dolaştım, 4 ayrı lastikçiden geri çevrildim. Yapamayız, makinemiz uymaz, levyeyle uğraşılmaz dediler. Yüceler Oto sağolsun ustalığını öyle bir gösterdi ki 2 dakikada çözdü sorunumu. Esnaf gibi esnaf, üstelik sırada bekleyen araçlar olmasına rağmen, senin işi kısa deyip hızlıca hallediverdiler. Şu memlekette işini hakkıyla, severek yapan nadir insanlardan. Bana lastikçi soran herkese, gözüm kapalı referans olabileceğim yegane adres burasıdır. İşiniz gücünüz rast gitsin.

uğur Aras
uğur Aras 9 ay önce düzenlendi

güzel ve temiz bir yer, Kasım 2024'te 4 tane 15 inc lastik değişim ve balans ücreti 700₺, tenha bir yer. Ancak pahalı.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.