Pendik
Yasin abinin eline emeğine sağlık işinde on numara bir adam gözü kapalı gidebileceğiniz bir yer ????
3 yıl önce ikinci el kışlık lastik aldım.hala da kullanıyorum kar perfonmansı çok iyi yazlık lastiğim olmadığı için 2 yıldır da yaz kış kullandım ama hala aynı performansda devam.iyi ki onlara inanarak almışım teşekür ederim.
Hizli guler yuzlu kaliteli hizmet
Harika
İşimi gördüler
| 0543 399 60 60 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.7 / (21 yorum) |