Akdağmadeni
Acil de 1.40dk bekletiliyor dr yemek yemeğe ğittiğini söylüyor ama odasında oturuyor hasta diğer dr bekliyor yazık yazık koskoca şehir hastanesinde acil de tek dr var
Çok iyi tavsiyem d:
Op.Dr.Serkan ODABAŞI 3.5 aylık yeğenimin sünnetini yaptı. Poliklinikte yarim saatte islem tamamlandi. İşini seven, kolaylik saglayan, cok iyi bir doktor. Cok tesekkur ederiz.
Kızımız Yozgat şehir hastanesi nde kadın hastalıkları servisinde sezeryan oldu,bizimle çok fazla ilgilendiler,Allah hepsinden razı olsun,güleryüzlülukleri çok iyi hissetridi bizi,çok memnun kaldik
Kadın doğum doktorum Ayşe Nur Karahan Kahkeci Hanım'a ilgisinden,alakasindan,görevini en güzel şekilde yerine getirmesinden ve güler yüzünden dolayı çok teşekkür ediyorum.Yuzyuze teşekkür ettim ama burdan etmekte istedim.Yozgat şehir Hastanesi'nde kadın doğum doktoru arayışında olanlara Ayşe Nur hanımı tavsiye ediyorum.
Kadın hastalıklar servisinden ameliyat oldum,hemşirelerden Allah razı olsun,çok memnun kaldım,hepside çok iyi davrandılar,hepside güleryüzlü, canlarim
Kadın hastalıkları servisinde ameliyat oldum, çok memnun oldum, çok teşekkür edşyorum, varlığınız çok kıymetli, ekip servis olarak çok iyi davrandılar, Allah hepsinden razı olsun,
Kadın hastalıkları çalışanlarından özelikle ceren hanımdan ilgi alakası açıklayıcı yaklaşımları çok memnun kaldık merhametlerinden ötürü ekstradan teşekkür ediyorum
| 444 2 066 |
| yozgatsehir.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.7 / (590 yorum) |