Sungurlu
Sosu kötü
İçeride kimse yoktu özellikle döner kızarmış olsun ve içinde soğan olmasın çocuk yiyecek diye belirttim. Tepside bekleyen döneri aldı ocakta ısıtıp ekmeğin içine koydu ses etmedim. Paketi alıp çıktım içine soğanı doldurmuşlar. Çocuk acı diye yemek istemedi. Ben yedim ve midem hala yanıyor. Hayatımda böyle bir şey yemedim. Buna döner diyorsanız nimete hakaret ediyorsunuz. Yolculuğa çıkacağımız için geri dönmek istemedim. Ama bir daha kesinlikle uğramam.
Porsiyonları çocuklar için galiba??
Karnım çok aç değildi tadımlık bi 100gr aldım porsiyon hamburger ekmeği boyutunda bi ekmekti bir daha uğramam
100gr dürüm sipariş ettim ellde sos kalamdığını söyleyerek ekmek arasına çevirdiler oda bi rçocuk karışı kadardı resmen dalga geçtiler.
1 saat sipariş bekledik hiç bir şekilde ilgilenilmedi yemek gelmedi berbat
Kilosu 1000 lira nedir arkadaş
Antalya’dan geldik hatay usulü dönerinden yedik yediklerimiz arasında en iyilerde diyebilirim hizmet güleryüzden çok memnun kaldık. Bir dahaki gelişimizde ilk gireceğimiz mekan burası teşekkürler yiğit döner ailesi…
Gayet iyi
Hizmet kalitesi çok güzel elinize emeğinize sağlık
| (0364) 311 90 19 |
| Dönerci |
| 3.4 / (17 yorum) |