Sur
Yiyecek : Ekmek arası salata. Personeller: sürekli buyrın buyrın diyip durmaktan iş yapamıyor. Atmosfer: kazık yediğiniz bir ortam. Sebep: az İlerde döner 100 tl iken burda 160 tl. Ve 100tl olan çok daha lezzetli ve dolu dolu.
Diyarbakır'da gittiğim en iyi restoran. Kesinlikle tavsiye ederim ve lezzetli et yemeklerini denemenizi tavsiye ederim. Servis mükemmeldi ve her şey harikaydı.
Biz tavuk döneri lavaş ekmeğiyle, yanında ekstra pirinç pilavı alarak denedik. Her şey gerçekten çok lezzetliydi. Çalışanlar da son derece güler yüzlü ve ilgiliydi. Açıkçası bazı kötü yorumları görünce şaşırdık, çünkü bizim deneyimimiz gayet olumluydu. Kesinlikle tavsiye ederim.
Hatay usulü et dürüm söyledim bayıldım eti çok lezzetliydi lavaşı tazeydi kıtır kıtır güzel gitti
Güzel olağanüstü değil ama iyi döner
Hayatımda yediğim en kötü pilav üstü tavuk döner, porsiyonları çok az , mezeler iğrenç , kesinlikle tavsiye etmiyorum ????
5 para etmiyor ne yemeği ne hizmeti kişi başı 300 liraya yemek yiyoruz ezme istiyoruz abe porsiyon yemek olmasa veremiyoruz diyor
| Dönerci |
| 2.8 / (70 yorum) |