Eğil
Keşke yorumları dikate alıp gitmeseydik beş para etmedi
150 gram tavuk döner ve bi açık ayran siparişi verip 300 tl ödedim. Tadına ve doyuruculuğuna göre pahalı geldi bana. Açık ayran istedim ama ayranı market yoğurduyla, özensiz yapmışlar. Tavsiye etmem.
Ogrenci menüleri çok iyi bi fikir
Haketmediği şekilde fiyatlar pahallı.Gelen ezme bozul gibi görünüş ve tat olarak,patates çiğ kötü tadı vardır.Döneri küçük tadı kötü orta arası GELMEYİN!!!
Bir Döner yedim tadı efsane yanına turşu patates cipsi ve ezme verdiler ve hepsi ikram tebrik ederim efsane bir döner
Ezmelerine bayıldım döner lezzetli ve abartıldığı kadar pahalı değil yorumlara aldırış etmeyin
Diyarbakırın En güzel Dönercisi diyebilirim elinize sağlık
Porsiyon et döner istedik 420 TL bir porsiyon fiyatı ama yemin ederim gram değmedi etin tadı güzel fakat buz gibiydi ve çok kalın kesilmişti pilav ikramımız dediler gelen pilav buz gibi ve çok az pilav gönderiyorlar yanında kaşık yok salata göndermişler sadece domates ve marul başka bir şey yok
Tavuk döner ayran 275 tl. Arkadaşlar böyle vasat bir dönerci için bu fiyat çıkarken enayi gibi hissetmenize sebep olabilir. Aşırı tuzlu, kupkuru tatsız bir döner. Puanların bu kadar kötü olmasına şaşmamalı. Önünden dahi geçmeyin...
| 0552 418 21 00 |
| Dönerci |
| 1.9 / (80 yorum) |