Yeşil Döner

Yeşil Döner

Merkez

Yorumlar
bekir kara
bekir kara bir gün önce
Ahmet
Ahmet 3 gün önce

Çocukluğumdan beri giderim benim gözümde Nevşehir'in en iyi dönercisidir ortamı olsun hizmeti olsun dönerin tadı olsun herşey çok güzel

DahiOyun
DahiOyun 2 hafta önce
Birol Erkut Kürk
Birol Erkut Kürk 2 hafta önce

Gayet güzel herzaman giderim

Gülcan Becermiş
Gülcan Becermiş bir ay önce

Merkezde yer alan işletmenin fiyat açıklığını çok beğendim. Siparişini verirken ne ödeyeceğini menüye bakarak biliyorsun. Çalışanlar nazik, ilgili ve güleryüzlü. Sipariş verildiği anda hazırlanan lavaşlar sıcacık servis ediliyor.

Asaf Can
Asaf Can bir ay önce

Tavuklar pişmemiş hayal kırıklığı tavuktan çok deri vardı

Gültekin Becermiş
Gültekin Becermiş bir ay önce

Nevşehir de harika bir döner salonu. Fiyatlar şeffaf süprize yer yok. Dönerler yanındaki lavaş lezzetli. Hizmet hijyen iyi seviyede. Çalışanlar işletmeci modern görünümlü

MEHMET EMİN TUNCEL
MEHMET EMİN TUNCEL bir ay önce

Biz burda döner ve İskender yedik 100 gram döner istedik çok küçük geldi tek lokmada bitti lavaş döner söyledik çif lavaş istememize rağmen çif lavaş getirip döneri az salatası çoktu bilmoyosanız döner yapmayın

ÇETİN DURDU
ÇETİN DURDU bir ay önce

Çok güzel yemekler. Döner harika

Oğuzhan Ülkü
Oğuzhan Ülkü bir ay önce

2 adet Tam ekmek et döner aldım 200 Gram seçtim içlerini eve gelip açtım içerisinde az bi sıra et var dedim mutfak tartısıyla bi bakayım kaç gram 107 gram çıktı gerçekten aldığınız parayı bi yerlerinize büküp s*ksanız yeridir tüm çalışanlara geçerli bu dediğim..

murat unsal
murat unsal 2 ay önce

iskender cok soguktu lezzetli degildi ikram cay soguktu

Uçar Oto
Uçar Oto 2 ay önce

Dönerciye gidiyoruz et döner var İskender yiyecez sos yok diyorlar

Büşra Kapan
Büşra Kapan 2 ay önce

Lavaşı çok kalındı . Hiç beklediğim gibi değildi yemek tatları

iLYAS TEMİR
iLYAS TEMİR 2 ay önce

İşletmeyi genel olarak beğendik. Genel nevsehirdeki ücret sorunu burada yok. Ailecek geldik beğendik. Porsiyonları da yeterince doyurucu. İşletme kısmına gelince Efe beyin ilgileri de güzeldi. Teşekkür ederiz.

Mevlüt Ergen
Mevlüt Ergen 2 ay önce
Abdurrahman Çinici
Abdurrahman Çinici 2 ay önce
Ahhmet Özdemir
Ahhmet Özdemir 2 ay önce
Şebir Ahmet Azizi
Şebir Ahmet Azizi 2 ay önce

Güzel

semih şirin
semih şirin 3 ay önce
Sema Nur Sevinç
Sema Nur Sevinç 3 ay önce

Dönerlerini çok beğenerek alıyoduk ama hijyen açısından çokda güzel diyemicem eldivensiz çalışıyolar domatesi ve marulu avuçlayarak koydu

İletişim Bilgileri
(0384) 213 66 77
Dönerci
3.9 / (890 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.