Ceyhan
Etrafı dağlık, çağlayan kışın gür akıyor
Manzarası güzel
Harika bir yer
1 sene önce gıttıgımızde çok güzel işletme vardı su fazla ve her yer temizdi fakat şuan tesis kapatılmış her yer çöp olmuş çok üzücüydu doğayı böyle görmek
Tam bir doğa harikası mutlaka ziyaret etmelisiniz varda köprüsüne yakın , gidip görülmesi gereken yerlerden Ankara’ya dönüşte uğramıştım. Piknik alanı mevcut hemen üst kısmında hes var meraklısına orayada uzaktan bakabilirsiniz.
Gittiğimiz yer Karaisalı merkeze 15-20 dk mesafede bulunmaktadır.Eylül ayında gittim bütün akarsu kurumuş etraf piknik için ve gezmek için uygun degil herkes çöp içinde suanda hiç bakım yapılmamış denilebilir o yüzden 2 yıldız veriyorum inşallah yorumum dikkate alınır ve biraz çevre temizliğine dikkat edilir
Güzelim yer ne hale gelmiş terk edilmiş harabeye dönmüş WC yeri var leş gibi oturma alanlarını çöp götürüyor bakım , onarım yapılmadığı sürece hiç tavsiye etmem
Her yer kuru yaprak dolu 3 sene önce geldigimde her yer yemyeşil güzeldi