Ilgaz
Döner gerçekten lezzetli. Lahmacun da güzel. Keşkek ikram ama yok dediler. Ortam nezih aile yeri de mevcut.
Efsane lezzetler ve efsane keşkek. Bayıldım
Döner konusunda gayet başarılı denemeye hatta yoldan sapmaya bile değer hayırlı ve bereketli işler dilerim
Evet yemekleri güzel ama küçük bir ilçeye göre fiyatlari fazla gibi.Bir et döner dürüm nekadar olabilirki..üstelik içi okadar bol değil. İkramları, ortamı, hijyeni güzel. İlgaza yolu düşenler, yemek için yer arayanlara tavsiye edilir yine de.
Döner harika
Kastamonu seyahatinden dönerken uğradık. Keşkek ikramları var. Et döner ve lahmacun siparişi verdik; 4 kişi yaklaşık 1500 TL hesap ödedik. Etleri lezzetli, tam bir klasik esnaf lokantası. Mola vermeye değer.
| (0376) 416 35 36 |
| Dönerci |
| 4.6 / (443 yorum) |