Dörtyol
Tel açmıyolar
Öncelikle sipariş alan kişi acilen değişmesi lazım anlaşılmak çok zor ve istediğimiz gibi gelmiyor tam tersi geliyor ekstra turşu istenince fark alıyorlar 10₺ gerçekten çok ayıp rezil bi durum 3 tane biber 3 tane turşuya 10₺ verdim sonra sipariş birgün güzel diğer gün sorunlu geliyor ya etin yanık yeri yada ekmeği kuru gerçekten hergün yiyen birisi olarak bize bu şekilde yapılması çok ayıp 10 üzerinden 2 veriyoruz
Hizmet güzel tek sorun yukarı katta tuavlet yok ve döner kokuyor
Yemek Çok Kötüydü Ekmekleri Yakmışları Tavuğa benzer bi yanı bile yoktu bir ıssırık alıp çöpe attık
Arkadaşımla Birlikte Söyledik İçerisindeki marullar dünden kalmaydı herhalde verdiğimiz paraya yazık yiyemedik bile tadı o kadar kötüydüki hic memnun kalmadık çöpe attık
Her daim Dörtyol'da tercihimdir.
Hayatımda ilk defa hatay döner burada yedim kampa gelmişken bi tadına bakalım dedik anlattıkları kadar var değerlendirme ortalaması yüksek diye geldik hakkını vermişler dönerin kaynar kaynar yiyorsunuz lakin soslu sevmiyorsanız mutlaka belirtin bol soslu geliyor ben sos seviyorum sen seversin sevmezsin bilemem
Fiyat performans. Ortalama bir dortyol donercisi ,masaya fiş geldi yanlış girmişler 2 kişiydik 1 tane yazıyordu iki diye kasada duzelttik, bizim yanımızda elemanlarını azarlayip gururunu kırdılar çok kabacaydı misafirlerin çıkmasını bekleyip güzelce uyarmaliydilar rencide ettiler bu yüzden düşük veriyorum.
Dörtyolda dönerin en lezzetli yapıldığı yer
Hamam böceği cikti
| (0326) 712 54 55 |
| Dönerci |
| 3.8 / (237 yorum) |