Yaprak Döner Dernekpazarı

Yaprak Döner Dernekpazarı

Dernekpazarı

Yorumlar
Batuhan Kurt (BK18)
Batuhan Kurt (BK18) 2 hafta önce

Her hafta sonu usanmadan sıkılmadan doya doya çıktığımız mekan Ailemizin dönercisi tophanesinden ekmeğine lavaşından tavuğuna her biri başka lezzette Yaprak döner yemeye yedirmeye devam :)

Ali leroy
Ali leroy 3 ay önce

Tam ekmek sipariş verdim aradılar tam ekmek kalmadığını söylediler tamam sorun değil yemiyim dedim sonra aradı bir tane yarım ekmek var dedi bende tam anlayamadım hadi yarım ekmek yolluyorsun tam ekmek parası alıp bari yanına icecek koy cok kırıldım yani bu davranışlarından dolayı döneride o kadar iyi değildi paramla rezil oldum üstelik fazla ödeyip

Ayşe Nur Özkan
Ayşe Nur Özkan 3 ay önce

Sürekli olarak yemek sipariş verdiğimiz biryer ve güzel yapıyordu ama dün yediğimiz dürüm kalmış gibiydi midemiz çok kötü oldu yorumum en başta çıksın diye beş puan veriyorum birdaha alışveriş yapmam ????????????????????????????????????

Mazen
Mazen 6 ay önce
Abdulrhman ALNTAFAT
Abdulrhman ALNTAFAT 9 ay önce

جربت الشاورما عندهم جداا لذيذه وهذي ثاني مره اجربها

Mustafa Aydoğan
Mustafa Aydoğan bir yıl önce
aqeel lol
aqeel lol bir yıl önce

لا، أنصح لأحد. بشراء الشاورما من هذا المطعم لأنه سبب لي مرض وشعرت بوعكة صحية ولم تستطع النوم لمدة ثلاث أيام متتالية، كان بسبب ألم في بطني وبعدها ذهبت إلى المستشفى، وكنت مصابا بتسمم غذائي. أتمنى من الجهات المعنية في هذه الدولة أن تقوم بتفقد هذا المطعم، وتأكد من نظافة الأكل.

Elif Değnek
Elif Değnek bir yıl önce

Dürümlerde çok kötü bir koku var

Gamer Ailesi
Gamer Ailesi 2 yıl önce
Osman Batır
Osman Batır 2 yıl önce

Dün akşam aldım mide ağrısından öldüm bişey diyemiyorum bayat mıydı ne çok kötü oldum

sercan benli
sercan benli 2 yıl önce

Tavuk döner çok güzel, gerçek trabzon döner tadını alabilirsiniz

Hiba Al-Bairmani
Hiba Al-Bairmani 2 yıl önce

أسوأ شاورما في طرابزون. لقد اشتريت اليوم شاورما دجاج سفري من هذا المطعم للعائلة. للأسف كان اللحم يابس جدا والخبز بائت وقديم. انا لا انصح احد بالشراء من هذا المطعم

Layth Al-bairmani
Layth Al-bairmani 2 yıl önce

Das schlechteste Essen jemals. Dürüm Hähnchen, Fleisch ist sehr trocken. Das Brot ist alt. Ausserdem wir haben 6 Dürüm gekauft und bezahlt. Es würden uns leider nur 5 Dürüm gegeben. Schade das es hier sehr gut bewertet. Ich kann die Bewertungen nicht nachvollziehen.

أبو الوليد
أبو الوليد 2 yıl önce

الشاورما طيبه ولذيذه

Alkan ALTUN
Alkan ALTUN 2 yıl önce
Mücahit Çelik
Mücahit Çelik 2 yıl önce

Köftesi kokuyordu, otele sipariş ettim ama bu zamana kadarki en kötü köfteydi ve yiyemedim çöpe attım.

Gökhan Karataş
Gökhan Karataş 2 yıl önce
Aykut Bektas
Aykut Bektas 2 yıl önce

Mukemmel otesi eski usul harika bi tart herkesin emegine saglik

Ali Altan Tosun
Ali Altan Tosun 3 yıl önce
RIDVAN ALKAN
RIDVAN ALKAN 3 yıl önce
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.