Akyazı
dönerin içinde tavuk olduğuna bin şahit.Sostan dönerin lezzeti bozulmuş sosun tadı da çok şaibeli. Çalışanlar güler yüzlü sorun yok ama dönerde ciddi sorun var dürüm konusunda.
Bu kadar vasat bi yer görmedim dürüm istedim 140 tl imiş 2 bucuk ısırıkta bitti o kadar küçükmüş o bölgede diğer dönercilerde dürüm ayran 100 tş aşırı pahalı menüleri ve karın doyurmuyor
Mekan güzel personel güler yüzlü yemek lezzetli sürekli gittimiz mekan döner kesen usta özellikle işin ehli
Telefonla sipariş veremiyoruz arıyoruz açılıyor ancak ne dedikleri anlaşılmıyor ve bağırıp kapatıyorlar dönerler çok güzel ama iletişim değil
müthiş bir deneyimdi fiyat performans olarak ailecek çok memnun kaldık
Ekmek arası döner lezzetli idi tavuğu güzel idi
Gayet lezzetli ve titiz
Mekan büyüdükçe lezzetin bozulduğu eleman kalitesinin yerlerde olduğu işletme
Bunlar kaç saatten beri yemek getirmiyor aç kaldım GETİRİN ARTIK YETER
| (0264) 418 16 90 |
| Dönerci |
| 3.6 / (33 yorum) |