Merkez
Güzel bir deneyim dondurmaları çok güzel.
Dondurması mükemmel ötesiydi, tavsiye ederim. Çalışanları çok güler yüzlü, beş yıldızdan daha fazlasını hak ediyor. Her Çankırı‘ya geldiğimizde uğruyoruz. İyi günler, gelirseniz mutlu döneceksiniz.
cankirinin nostaljik dondurmacisi. buradan daha iyi dondurma yapan yerler var ama bikac nesildir hiznet vermeye devam ettigi icin herkeste bir anisi vardir bu yuzden kıymetli umarım hizmet vermeye devam eder nesillerce
Sade dondurma oldukça güzeldi
Kesinlikle denemeniz gerekiyor
| Restoran |
| 4.4 / (222 yorum) |