Konyaaltı
yemek güzeldi daha önce yemiştim ama çok beğenmemiştim soğuk gelmişti kuruydu vs... bu sefer çok hızlı ve sıcak geldi. tadı lezzetliydi. Kurye eleman de baya komik adamdı sağolsun elinize sağlık
İşletmenizi hiç beğenmedim hizmet yok dönerde kötüydü lavabo yerine ıslak mendil verıyorsunuz rezalet.
Tavuklar rezaletti kurumuş yanık tadı vardı Eksi puan olsa vericektim
Tavukla alakası yanık köz tadı geliyor baya kötü
Tavuk salaş gibiydi et cigniye cigneye sakız oldu acilen tavugu duzeltmeliler
Yediğim en kötü dönerdi
Lezzetsiz
Ekonomik ve lezzetli tavsiye ederim
Çok kötüydü tavuklar kanlı kanlıydı işletmeyi aradığımızda tavuğun sosu dediler tavuğun pişip pişmediğini anlicak durumdayız resmen paramızla rezil olduk
| (0242) 336 15 15 |
| Dönerci |
| 3.6 / (91 yorum) |