XL DÖNER

XL DÖNER

Konyaaltı

Yorumlar
Elxeo
Elxeo bir hafta önce

yemek güzeldi daha önce yemiştim ama çok beğenmemiştim soğuk gelmişti kuruydu vs... bu sefer çok hızlı ve sıcak geldi. tadı lezzetliydi. Kurye eleman de baya komik adamdı sağolsun elinize sağlık

Yusuf Talha
Yusuf Talha 3 hafta önce
mahmutcan akıncı
mahmutcan akıncı bir ay önce

İşletmenizi hiç beğenmedim hizmet yok dönerde kötüydü lavabo yerine ıslak mendil verıyorsunuz rezalet.

Hayperyin
Hayperyin bir ay önce

Tavuklar rezaletti kurumuş yanık tadı vardı Eksi puan olsa vericektim

cihangir guven
cihangir guven bir ay önce

Tavukla alakası yanık köz tadı geliyor baya kötü

Cemal Çelik
Cemal Çelik 2 ay önce

Tavuk salaş gibiydi et cigniye cigneye sakız oldu acilen tavugu duzeltmeliler

mehmet budak
mehmet budak 2 ay önce

Yediğim en kötü dönerdi

Show
Show 2 ay önce

Lezzetsiz

Oğuz Özpolat
Oğuz Özpolat 3 ay önce

Ekonomik ve lezzetli tavsiye ederim

Defne Gezici
Defne Gezici 3 ay önce

Çok kötüydü tavuklar kanlı kanlıydı işletmeyi aradığımızda tavuğun sosu dediler tavuğun pişip pişmediğini anlicak durumdayız resmen paramızla rezil olduk

İletişim Bilgileri
(0242) 336 15 15
Dönerci
3.6 / (91 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.