Viranşehir
Bınalar bakımsız görünüyor site yönetiminin çok çalışması lazım.
Gk 7 daire 7 deyim 1 aydır tv sinyali yok pirizler dogrudürüst çalışmıyor işcilik sıfır
Beğemedim cünkü , herkes öyle keyfi calısyor , titiz calışan yok
İlçe merkezine biraz mesafe var. Yakınlarda A101, market, ilkokul, devlet hastanesi ve eczaneler mevcut. Genelde hastane ve okul çalışanları oturuyor. Binalarda topraklama yok, duvardan bile statik alırsınız. biraz rutubet var. Genel çevreye göre nispeten yüksek yapılar.
Sakin, herkes kendi işiyle uğraşıyor oturum açın tavsiye ederim
| Konut Projeleri |
| 3.6 / (120 yorum) |