Vadi Manzara Evleri

Vadi Manzara Evleri

Mamak

Yorumlar
Hatice Duran
Hatice Duran bir hafta önce

Vadi Manzara Evleri 3. Etap D Blok’tan bir daire satın aldım. Teslim süreci ne yazık ki oldukça sorunlu geçti. Saha sorumlusu beyefendi her şeyin tamamlandığını söyleyerek teslim için çağırdı ancak dairede çok ciddi eksiklikler vardı. Kendisine ulaşmak neredeyse imkânsızdı, ulaştığımızda ise sürekli geçiştirildik. Firma genel olarak güvenilir bir firma ancak 3. Etap’tan sorumlu olan beyefendinin işini ve müşteriyi yeterince ciddiye almadığını düşünüyorum. Yönetimle yaptığımız şikâyet sonrası Melih Bey görevlendirildi. Kendisi çok kısa sürede eksikliklerin giderilmesini sağladı ve hâlâ ihtiyaç duyduğumuzda ilgili ve çözüm odaklı şekilde destek oluyor. Bu konuda kendisine özellikle teşekkür ederim. Ayrıca sahada görev yapan genç arkadaşlar da son derece saygılı ve çözüm odaklıydı. Cemal, Cömert ve Mustafa’ya emekleri için teşekkür ederim. Ol

Чамалан.Ч Ч
Чамалан.Ч Ч bir hafta önce

Arkadaşlar preimum etapta daire alan arkadaşlar benimle iletişime gecebilirmi? Teslimat suresi 7 ay gecti halen teslim olmadı ve ne zaman olacak belli bile değil.ustelik muhatapta yok.Sozlesmede daire belirtilen sürede teslim edilmezse kira ödemesi yapılacak diye yazmasına rağmen ödeme yapmiyorlar. Bulaşmayın bu şirkete derim.

Maksut alımcı
Maksut alımcı bir hafta önce
Celalettin Emre
Celalettin Emre 2 hafta önce

Güzel

Sukru S
Sukru S 2 hafta önce
Emre
Emre 3 hafta önce

Evlerin çizimi yok .. 1+ 1 lerin metre kare çizimi yok mesela çok garip bir satış tekniği

Ebru Yahşi
Ebru Yahşi 4 hafta önce
Burak Pekgöz
Burak Pekgöz bir ay önce

Kiracı olarak 1 yıl kaldım. Kapı pencere malzemeleri çok kalitesiz. Kapı ve pencereden sürekli rüzgar sesleri geliyor. Zaten yazın evi tutuyorsunuz sonrasında bunları görüyorsunuz. Otoparkın bina bağlantısı direkt binanın içinden değil, her türlü soğuğu alıp binaya giriyorsunuz. Evin önündeki köpek kalabalığı, bilinçsiz beslenmeleri, sürekli tozlanması(Pencere açıldığıdında tüm odada ince tabaka oluşuyor.) dertleri var. Evin içindeki malzemeler mdf değil.

Muhammed Aziz Kalaycı
Muhammed Aziz Kalaycı bir ay önce

3.etaptan ev aldık elektrik aboneliği gelmedigi için evimizde kalamıyoruz ne zaman başlayacak elektrik aboneliği çok merak ediyorum

mustafa gürhan
mustafa gürhan bir ay önce düzenlendi

Çok güzel inşaat kalitesi çok iyi

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.