Salihli
Eskiden tadı güzeldi şimdi ise az az koyuyorlar
Sipariş vereli yarım saat oldu siparişi unutup üstüne telefonla arayınca der bir uslupla cevap verip terslediler siparişi iptal ettim
Dönerler aşırı kuruydu yeşillikler bayatlamış ekmekler ezilmişti paketleme 0 titizlik 0 turşu suyu poşetin ve döner kağıtlarının her yeri bulaşmıştı
Türkiye genelindeki en kötü döner olabilir marketten paket döner alın ısıtmadan pişirmeden ekmeğin arasına koyun bundan kesinlikle daha iyi.
fiyatlar uygun ama tat arıyanlar için uygunsuz
Geçmişe ait bir lezzet arayan ve özlenen sade tavuk döneri tatmak istiyorsanız tam adresinizdesiniz yolu düşen mutlaka denesin Hizmet için teşekkürler
Yemek sepetinden defalarca sipariş verdim kupon kullanarak hepsini iptal ettiler arıyorum soruyorum neden iptal ettiniz niye kupon kullanılan siparişleri göndermiyoruz diyorlar. Yemek sepetine şikayet oluşturdum en kısa sürede işlem yapacaklar bir daha sizden ne bir sipariş ederim nede ettiririm
Abi güzeldeyemekler çok yavas geliyo döner uygun ama içecekler çok pahalı
| (0236) 712 00 35 |
| Dönerci |
| 3.8 / (99 yorum) |