Merkez
جيده جدا محال يبيع جميع لاوازم المنزل حتى مفكات البراغي والصحيات مدخل من الأرضي ثم طابق تحت الأرضي اسعارهم مناسبة اقل من السوق
Çalışanlar suratsız, soru soruyorsunuz hiç birşeyden haberleri yok, cevap alamıyorsunuz ,kasada ödeme yapıp teşekkür ediyorsunuz ayrılırken yüzünüze bakmıyorlar, nakite indirim yaptıkları ürünü kartla alayım dedim kasadaki eleman suratıma boş boş baktı.cevap bile vermedi.bidaha da uğramam.
çok yeterli değil avm olarak
Ne kolay gelsine cevap alıyorsunuz ne selamınızı alıyorlar kafayı kaldırıp yüzünüze bakmıyorlar(yetkili mi artık sahibimi bilinmez çalışan için geçerli değil fikirlerim) Böyle esnaf olunmaz.......
Vakit geçirilecek bir yer değil
Süper Bi yer hersey var ve fiyatlar normal
Fiyatları uygun her çeşit ürün var
| Alışveriş merkezi |
| 3.5 / (14 yorum) |