Saray
Ilk oncelikle döner o kadar güzel degil fiyatlarda pahalı ayrica dönerden sert cam çıktı arkadasım ölüyordu ve ordayken kavga cikti gitmenizi tavsiye etmem
Yemek berbattı yiyemedim çöpe attim et çiğ
Bir puanı hak etmeyen bir dönerci tavuklar çiğ gerçekten berbat ötesi bir yer
1 puanı zorunda olduğum için veriyorum lavaş yanık ve bayat tadı berbat, döner kesinlikle çiğ gibi içinde olan sebzeler çürük ve patatesi bayat paket servis olarak 2 saate anca gelir döner bembeyaz içinde sos bile yok masalar zaten kirli ve sinek ölüsü bile var kedi girişinde yatıyor bikere masada kıl bulduk teslimat çok yavaş daha güzel dönerciler var lütfen kendinizi geliştirin.
Doner soyledik paket serrvis rezalet döner daha da rezalet tavuklar cig
Döner kesinlikle çok kötü tadı plastik gibi. Hijyen olarak masaların üstü toz hatta masamızda sinek ölüsü vardı. Çalışanlar müşterilere karşı çok kaba dönerin fiyatı ucuz olsada kesinlikle gidilebilecek bir yer değil.
| Dönerci |
| 2.9 / (32 yorum) |