Karamürsel
Sıcak döner kesilmesine rağmen önceden kesilmiş döneri yarım sipariş ettiğim ekmeğimin arasına koydu, döneri kesen abimiz mutsuz isteksiz gibiydi, yarım ekmek döner 50₺, küçük ayran 15₺,
Keşke gitmeden önce yorumları okusaydım.. sosuna full baharatı basmışlar hatay sosundan eser yok bildigin salçalı su gibi bir de içi bol olsun diye 1.5 söyledim ama bir avuç tavuk yoktu içinde..bir daha asla gidilmeyecek yerler listesine eklendi
Döneri berbat derecede kötü tavsiye etmiyorum
Telefonla sipariş vermeyin! Çok ilgisiz ve umursamazlar..
İskenderunda 6 yıl yaşamış biri olarak diyorum ki; Dürümün Hatay katık dürüm ile zerre alakası yok,bildiğiniz evde yapılan dürüm şeklinde artı Hatay özel sosundan kullanmıyorlar,sos niyetine domates suyu kullanılmıştı,hatta sosu yokmu deyince çay bardağında da domates suyu getirdiler, Yani hatay usulü dürüm arıyorsanız sakın,sakın,sakın... zaten buradakinin aynısını evde de yaparsınız!!!
Dayının sohbeti çok iyi döneri efsane ????
| 0545 452 88 18 |
| Dönerci |
| 3.2 / (13 yorum) |