Vezirköprü
Müşteri performansı 0
Dürüm lezzetli. Ortam temiz. Çalışanlar ilgili. Gitmek için yeterli sebepler bence
İlk defa gittik.Döner lezzetliydi,temiz ve ferah bir işletme. Tekrar gidebileceğim bir yer.Tavuk dürüm 120 TL gayet doyurucuydu.
Çok güzel Tüm vezirköprünün ilk göz ağrısı
Lezzet normaldı. Hizmet güleryüz çok iyiydi. Teşekkür ederiz
Lavaşı çok kalın ve hamur gibiydi, sosundan da ekşi ekşi tat geliyordu, tavukları bütün bütündü kalın kalındı, hiç beğenmedim zorla bitirdim, ayrıca o kadar insan kapıda dikilmiş ama girerken bir hoşgeldinizi bile çok görüyorlar
Dürüm patetes doluydu tavsiye etmiyorum
Dönerci değil patatesci yemeyin tavsiye edilmez
Tabela da döner yerine patatesci yazsınlar. Dürümün içinde patates den başka birşey yok.
| (0362) 603 11 11 |
| Dönerci |
| 4.1 / (98 yorum) |