Akçakoca
Geç saatte sipariş verilmiş olabilir ama tamamı yanmış bir lavaşla yemeği göndermek nasıl bir iş ahlâkına uyar gerçekten düşündürücü. Göz göre göre yanlış paketlediniz bunu anlamıyorum. Biraz işinizi ciddiye almanızı tavsiye ederim.
Çok güzel her zaman yiyorum
27 temmuz cumartesi günü 4 tane zurna dürüm aldım yemeği yiyen 4 kişide hasta oldu kimseye tavsiye etmiyorum resmen tavuk dürümden soğudum
Tavuk dürümden zehirlendik kesinlikle tavsiye etmiyorum
Giderek sipariş aldık ardından hemen tükettik 3 kere bol soslu olmasını istediğimiz halde kupkuruydu. Eve başka yerden sipariş ettiğimde gayet soslu geliyor özensizdi tavsiye etmem
1 saat önce buradan katık yedim ve şuan hastanedeyim. Zehirlendim. Hakkımı helal etmiyorum.
| (0380) 541 31 31 |
| Dönerci |
| 3.4 / (283 yorum) |