Şehitkamil
Sosları ekşiydi bi süre sonra mide bulantısı yaptı zorda kalınca yenir bidaha tercih etmem
Tam 4 veya 5 kez sipariş verdim hiç birini doğru gönderemiyorlar yemek eksik yada pide istersin lavaş verir bir daha asla burdan alış veriş yapmam 1 puan bile çok
İskeder süper
Ekmeği ısıtarak kurumuş bayatlamış ete lezzet katamazsınız. Umarım eski ümit döner kalitesini tekrar görürüz. 10 ay sonra güncelleme: Belki düzeltmişlerdir diye tekrar sipariş verdim gelen ürün görseldeki gibi Ekmek bayat it yemez Et en az 2-3 saat önceden kesilip tezgahta bekletilmiş kurumuş ve buz gibi. İçindeki salatadan çürümüş sebze kokusu geliyor. Abartmıyorum keyfi karalama yapmıyorum ne ise onu söylüyorum. Burdan bu saatten sonra yemek yiyenin ya midesi yoktur ya da çöpe atacak parası çoktur.
Yemeği sipariş vereli 25-30 dk oldu ve hala gelmedi
Çalışanlar ve sahibi gayet nazikti ve yemekte gayet güzeldi ve tuvalter temizdi inşallah tekrar yolumuz düşer
Yemekler çok geç geliyor ve yemek asla sıcak değil iskender gelince tabağa dokunmayın demeleri lazım ama burda ellerinde getiriyorlardı o kadar ki
| (0342) 322 52 22 |
| Dönerci |
| 3.7 / (808 yorum) |