Yenişehir
Kavşakta çok geçmiş liğim var
Beklerken ömrün tükendiği saçma sapan çözümsüz ve belediyenin çok da umurunda olmadığı bi kavşak..
Yani neden bir kavşak bu kadar yorum almış değerlendirilmiş çok merak ediyorum
| Paralı Yol Üzeri Dinlenme Tesisi |
| 3.6 / (249 yorum) |