Kaynaşlı
Dinlenme
Yemekten berbat çok pahalı sakin böyle yerlere geçmeyin su dahi almayın
Masalar pislik içinde ; asla uğramayın bile.
16.01.2026 20.32 tarihinde saatinde kavurma die verdikleri et hep yağ ve kemikli kavurma olarak satıldı yencek kıvamda değil çok az et ve bol bol yağı var. Kavurma olarak satmayın bari
PEYNİRLİ GÖZLEME HARİKA NAM NAM NAM
| Dinlenme Tesisi |
| 3.5 / (32 yorum) |