Sivrice
Sezai Dayımın ellerinden öperim biz onlara misafir olduk aile sıcaklığında bizi karşıladılar elektrik, duş tuvalet kantin ne ararsanız var tertemiz ortam teşekkürler.
Hocam iletişim yok
Karavanla konaklanabilir ve çadır kampı yapılabilir
Sendika Kendi üyelerinin haricinde pek kimseyi kabul etmiyor, kamu çalışanı olduğumuz için bizide kabul edecekti fakat bekar olduğum için ev sahipleri gibi ayrımcılık yaptı ve beni reddetti.
Mekan Nezih temiz herkesi almıyorlar belli kriterleri var. Sessiz sakin bir ortam. Ama göl kenarından biraz bağımsız kamp için ben göle uzakligindan dolayı tercih etmedim sanki ayrı gayrı gibi o doğal ortamdan. piknik için uygun
Çadır kurduk bir gece kaldık, gayet temiz ve güzel bir kamp ve piknik alanı. Tavsiye ediyorum.
İşletmecinin iletişimine nasıl ulaşabiliriz
| Dinlenme Tesisi |
| 4.0 / (97 yorum) |