Merkez
Dürümde kullandığınız sosunuz ve mayoneziniz cok güzel
Favori yemeğim tavuk dünyaları hepsi biribirinden güzel ve lezzetli
garsonlarınız cok güler yüzlü kaliteniz ve ürünlerini cok lezzetli
çok lezzetliydi hizmetinizde çok kaliteli
hizmetiniz için teşekkur ederim
Mekanda yememizin sebebi fiyatlar ve okulumuza olan yakınlığı, lezzet 3, mükemmel veya kötü diyemem. Ortalama bir tavul döner. Hizmet ve atmosferi beğendim. Fiyatları öğrenciler için uygun, garsonlar güler yüzlü ve nazik. Ancak yemekler geç geliyor, (20-30 dk.) bu da okula geç kalmamıza sebep olabiliyor.
Bartın lisesindeydim ve herhün burdann yiyorum ve çalışanlar çok kibar 2 sene daha buradayız
Bartın lisesinde öğrenciyim öğlenleri hep burdayız fiyatları gayet uygun hizmeti hoş öneriyorum
1.si çok geç geliyo çok yavaş genelde okula geç kalıyorum (1 dürüm 40 dk da gelemez) 2. lavaşı kötü
Online sipariş ile döner dürüm söyledim. Soğuk geldi. Etler aşırı kalın kesilmiş ve kuruydu. Bol patates , kuru et... Tercih size kalmış
| (0378) 227 66 67 |
| Dönerci |
| 3.6 / (102 yorum) |