Merkez
gerçekten dönerin tadı mükemmel hiç böyle ekşi bir tat yok asla dönerin içinden deri falan da çıkmadı tadı mükemmeldi teşekkürler
Herkese kesinlikle tavsiye ederim gerçekten bu işin hakkını fazlasıyla veriyor
Çok güzeldi dönerin tadı çok güzeldi ayranda güzeldi yani mükemmel
Çok harika bir yer .uygun fiyatı lezzeti ve müşteri memnuniyet ön planda.
Gelmenizi tafsiye ederim
Gelemnizi şiddetle tavsiye ediyorum
Yediğim en güzel tavuk dürüm yemenizi tavsiye ederim
| 0545 180 26 56 |
| Dönerci |
| 4.8 / (57 yorum) |