Üzümlü
her şey mükemmeldi kahvaltısına bayıldıkk
Süppper kavurması var tavsiye ederim
Kavurması kesinlikle harika bol kepçe lezzetli. Fiyat normal.
işkembe çorbası 200 lira çok da güzel denemez o parayı kesinlikle hak etmiyor bu lezzete göre en fazla 100 olmalı işkembe la altı üstü kilosu kaç kuruş terbiyesizler yazık günah
Kavurması çok güzeldi mekanın sahibi olması lazım bizimle çok ilgilendi sağolsun hediye olarakta turşu verdiler. Temiz hijyenik bir yer.
Hoş bir yer tutmaktadır konum olaraktanda güzel denilebilir
| 0536 426 49 59 |
| Dinlenme Tesisi |
| 3.6 / (105 yorum) |