Tavşanlı
Özellikle içi bol tavuk dürüm deneyin bol malzeme temizlik kalite güven
Mekan iyi güzelde yemekten kıl çıktı beğenmedim
Simavdan gelmiştik paket dürüm yaptırdık güzeldi beğendik elinize sağlık
Kaliteli
ailecek gittik ama begenmedik ekmeği hamur gibiydi ve eti tatsız tuzsuzdu
Ekmeğini ve dönerin lezzetini çok beğendim. Tesadüfen girdiğim bir yerdi çıkışta haritama kaydettim bir daha yolum düşerse mutlaka yine giderim.
| Dönerci |
| 4.4 / (90 yorum) |