Çubuk
İçeri girince menüyü verdiler. Sonra 15 dakika garson gelmesini bekledik. Sesleniyoruz duymuyor, el kol yapıyoruz görmüyor. İçeride sadece 4 masada müşteri var. Bizi bir türlü görmüyor. En son çıkıp gittik. Uzun lafın kısası garsonlar çok ilgisizdi.
Sipariş verdik yarım saat sonra ekmek olmadığını söylediler ben böyle muamele ve işletme görmedim kimseye önermem
Sipariş verip yarım saat bekledikten sonra kusura bakmayın ekmek kalmamış diye yanımıza gelip söylüyorlar ben böyle bir muamele görmedim bir daha gitmem kesinlikle kimseye de önermem
sipariş verip yerim saat bekledikten sonra ekmek yok deniyor ben böyle bir muamele görmedim çok ayıp ilgi yok .
Gayet güzel bir işletme fiyatları piyasaya göre iyi lezzet desen lafım yok tavsiye ederim
Mekân iyi lezzet desen lafım yok fiyatları da piyasaya göre iyi tavsiye ederim
Verdiğim para haram zıkkım olsun, böyle rezil bir yemek olmaz. Hepsini çöpe attık.
arkadaşlar burası eskiden çok iyiydi ama şimdi sosları-tadı çok bozdu düzelene kadar yemem ama fiyatlar fazlaca uygun eğerki sos karşıtıysanız tabiki size muazzam gelir ama ben sosu orta seviyo olsamda beğenemiyorum
Uzun zamandır yediğim en lezzetli tombik dönerdi! Eti yumuşacık, baharatı tam kıvamında ve ekmeği taze olduğu için her lokması ayrı keyifliydi. Hızlı servis, güler yüzlü çalışanlar ve mükemmel lezzet… Kesinlikle tekrar geleceğim. Şiddetle tavsiye ederim!
| (0312) 838 12 34 |
| Dönerci |
| 4.2 / (816 yorum) |