Tuzla
Idare eder?!?!???
Güvenlik yok aidatları yüksek ve arada topladıkları saçma paralar var enteresan bir şekilde yönetim haricinde maaşla çalışan müdür yöneticileri vs var muhtemelen zimmete para falan geçiriyorlar verdikleri hizmet sıfır aldıklarının yanında. Site sakinleri çok saf temiz insanlar bu rant düşkünü yönetimi hak etmiyorlar.
| Konut Projeleri |
| 3.7 / (86 yorum) |