Reyhanlı
Çok tatlı bır yer evlerın içi çok küçük ama bahçe kısmı çok tatluıııı her yer kedi İİİ çok çok tatlışş bırr yerrrr.
Reyhanlı da sakin güvenli bir site.
هناك انقطاع كثير في المياه وخدمات النظافة سيئة وخاصة في الحدائق Özellikle parklarda sık sık su kesintileri yaşanıyor ve yetersiz kanalizasyon hizmetleri var.
مكان هادئ وجميل
çok iyi
I've been living there since 2018. The buildings were built against earthquakes.
| Konut Projeleri |
| 3.9 / (140 yorum) |