Eyyübiye
Rezalet kebap ve döner yemeyin bedeva zehirlenmek istemiyosanız buraya gelin hele o köfte Orkun ışıtmak buraya gel
Hizmet yok lezzet yok kebap berbat döner berbat hijyenik değil içerde yemeyin 3 gün kendime gelemedim Orkun ışıtmak buraya gelmeli anca düzelir
Lezzet yok ucuz ama Urfa gibi yemekleriyle ünlü bir şehre deymez hizmet berbat hemde döner kesen adam döner berbattı
Lezzet 0 hizmet -1 kısaca berbat Orkun ışıtmak buraya gelmeli
Lezzet desen yok aşırı berbat ülkeye yeni virüs çıkaracaklar resmen hizmet -1 tat desen yok Orkun ışıkmak buraya gelmen lazım
Tatı hiç iyi değil,hijjen yok,adam sigara üstüne üstlük o elle döner yapiyo
Burdan yemek yiyeceginize aç kalın daha iyi ne hizmet var ne dil var bağırıp çağırıyorlar mecbur kalmasam 1 yıldız bile vermem yıldıza yazık
Bir servis getirmeden acizler 1 yemek söyledim 45 dk bekledim adam bana diyo servis yo
Servis sıfır hizmet yok siparişi gelin alın diyorlar pişmanlıktır.
Adam içine tebrik niyetine et koyuyor esnaflık sıfır konuşma tarzı sıfır kime geçirirsem kar kafasında dönereden soğudum yazık günah asla önermem sanayiye gidip köfte yiyin gene iyi
Dönerin fiyatı lezzete göre ucuz tadı çok güzel döner sosunuda beğendim çok iyi Tavuğun tadı çok guzel
Yemekleri güzel sersivde hızlı biz memnunuz
Memnun kaldım
İdare eder Muhammed milor
| 0541 260 26 42 |
| Dönerci |
| 2.6 / (29 yorum) |