Osmangazi
sipariş verdim 500 metre öteye 1 saatte getiremediler. siparişi iptal edince de suçlu benmişim gibi iğrenç bir üslupla muamele gördüm. döneri ise rezalet zaten anlatmaya gerek yok. siparişi de köpeğim için söylemiştim yoksa normal bir insanın yiyebileceği bir şey değil zaten.
Çok güzeldi sahibi çok güler yüzlü ve nazik biri çalısanları da aynı şekilde mahalle arasında ögrenci dostu çok güzel bir mekan.
Güzel ve temiz mekan ürünler fiyatına göre güzel
Bursa’da yediğim en lezzetli dönerlerden biri gerçekten fiyat performans yiyeceği, sosu tam kararında tavuğuda etide gayet lezzetli yeni usul dönerciler gibi tuhaf aromalı sos kullanmıyor ve sosunu abartmıyor mutlaka bir şans verip denenmeli
İskender yedik biz gayet başarılıydı.Fiyatlar ortalama hizmet kalite güzel.
Dun arkadasimla doner yemege gittik cok lezzetliydi, calisanlar ilgili, temiz bir isyeri. Fiyat olarak da uygun.
Döner siparişi verdim siparişi vereli 1 saat 32 dakika oldu suanda hala bekliyorum ve 2 sokak arkasında oturuyorum insalah gelir bilseydim dün soylerdim siparişi söylemeyin pişman olursunuz.
Bursa ya sırf buranın dönerini yemek için gidiyoruz kaliteli döner bulmak artık zor hem uygun fiyat hem de yüksek kalitede lezzetli bir döner yiyoruz
Bugün iki İskender yedik eşimle. Çocuğa da karışık köfte aldık. Tadı, ilgilenmeleri güzeldi.
| (0224) 252 52 16 |
| iyifirma.com/titiz-doner-osmangazi |
| Dönerci |
| 4.0 / (188 yorum) |