Gürsu
10 kez telefonla arayıp 1 açmayan ve sonrasında geri dönüş yapmayan dükkandan esnaf olmaz.
Sürekli gittiğim bir yer, sorunsuz işlemlerim yapıldı, teşekkürler
On numara hizmet ilgi ve alakalarindan dolayı teşekkür ederim
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.6 / (28 yorum) |