Esenyurt
İnternetten aldığım lastikleri taktırmak için gittim ,ve lastikleri onlardan alamadığım için lastikleri takmayacaklarını söylediler ,asıl parayı lastik satarak kazanıyorlarmış,değişimden yeteri kadar kazanamadıkları için takmazlarmış ,böyle bir esnaflık çok garip geldi bana ,neyse fiyatı belirlenir ,öyle söylenir ,gelen müşteriyi kapıdan lastikleri başka yerden almışsınız diye geri çevirmek enteresan İlk kez gördüm böyle bir yaklaşımı .Diğer aracımın lastiklerini de orada değiştirmiştim ancak ,ilk ve son kez olacak belli ki .
Lastikleri onlardan almadığınız müddetçe sizi müşterisi olarak kabul etmiyorlar, çünkü yeterince para kazanamıyorlarmış. Çok acayip
Özellikle Neşe hnm a yardımlarından ötürü teşekkür ediyorum. Profesyonel bir firma, değişimi de hızlıca hallettiler sağolsunlar...
Adamlar lastik işinde farklı bir boyuta geçmişler. Profesyonel ekip, çözüm odaklı hizmet, aracınızı verilen hizmet ve size verilen değer çok yüksek. Ekibe ve bu ekibi organize edenlere çok teşekkür ederim. Kesinlikle tavsiye ediyorum….
Lastiklerimi yeniledim gerçekten çok kaliteli bir yer tavsiye ederim
Başarılı bir işletme.
Güler yüzlü işini hızlı yapan uygun ve kaliyeli hizmet. Onur Beye teşekkür ederim
AKLI OLAN GİTMEZ !!! 4 adet lastik fiyatı aldım fiyat alırken lastiklerin hangi yıla ait olduğunu sordum ödeme alan bayan 2025 yılına ait olduğunu söyledi aracımı servis kısmına aldıklarında takılması için gelen lastikler 2024 23. Haftasına ait lastikler ve 25 yılının fiyatından verdiler üstelik karşılarında ki insanı aptal yerine koyup 24 yılının son haftası diyorlar ????
| (0212) 889 20 08 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.3 / (233 yorum) |