Tavisdo Döner

Tavisdo Döner

Doğubayazıt

Yorumlar
METİN KARATAŞ
METİN KARATAŞ 4 ay önce

Tam ekmek arası tavuk sipariş verdim ve pişman oldum niye diye soran olursa ekmeğin içindeki tavuk hem pişmemiş hemde tavuk yeşil renkteydi , kalite sıfır (0)

Esma Budak
Esma Budak 4 ay önce

Aşırı iyiydi sıcak geldi teşekkür ederim ellerinize sağlık

Adem Kemaloglu
Adem Kemaloglu 4 ay önce

Artık yeni adı Dois ama sahibi aynı heralde ben buranın döneri idare eder ama hizmet sıfır enaz 6 kez falan paket sipariş verdim oda olmama rağmen eksik veriyorlar en son dürüm eksik verildi kıbarca eksik var deyincede alabilir deniyor yani anlayacağın benim aklıma tek şey geliyor bu arkadaş lar musteriden tırtıklıyor işletme sahibine uyarım müşteriden tırtıklıyan sizdende tırtıklıyordur bilginize etrafımdaki kimseye tasfiye etmiyorum gitmeyin yemeyin

Çağan Baba
Çağan Baba 5 ay önce

Böyle iğrenç bir tat yok dürüm istedim hepsi yanmış şekilde geldi ve dürüm kopmuştu Daha kütüsünü bulana kadar en kötüsü bu Orkun ışıtmak burası uzak ama bi uğra

Mehmet Salih Cento
Mehmet Salih Cento 6 ay önce

Askerdeyken sipariş ederdik ne güzel yerdik tavisdoya teşekkür ederiz

Ferhat Kaynak
Ferhat Kaynak 6 ay önce

Her seferinde hüsran dürumden çiğ et çıkıyor. Pilav üstü tavuk döner siparişi veriyorum üzerine sos döküp çamur haline getirmişler asla yemek mümkün degill

Burak Aktaş
Burak Aktaş 6 ay önce

Kötü

Mehmet emin Konyar
Mehmet emin Konyar 9 ay önce
Ünal Çeri
Ünal Çeri 9 ay önce

Bence hiçbir şey göründüğü gibi değildir emin olun ne zaman istersen ne salatası salata gibi geliyor ne istediğimiz SOS SOS SOS olarak gelmiyor tamamen göz boyama

Cevriye Çiftsüren
Cevriye Çiftsüren 9 ay önce

El lezzetleri mükemmeldi kötü yorumlar tedirginlik yapsada döner lezzetliydi

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.