Doğubayazıt
Tam ekmek arası tavuk sipariş verdim ve pişman oldum niye diye soran olursa ekmeğin içindeki tavuk hem pişmemiş hemde tavuk yeşil renkteydi , kalite sıfır (0)
Aşırı iyiydi sıcak geldi teşekkür ederim ellerinize sağlık
Artık yeni adı Dois ama sahibi aynı heralde ben buranın döneri idare eder ama hizmet sıfır enaz 6 kez falan paket sipariş verdim oda olmama rağmen eksik veriyorlar en son dürüm eksik verildi kıbarca eksik var deyincede alabilir deniyor yani anlayacağın benim aklıma tek şey geliyor bu arkadaş lar musteriden tırtıklıyor işletme sahibine uyarım müşteriden tırtıklıyan sizdende tırtıklıyordur bilginize etrafımdaki kimseye tasfiye etmiyorum gitmeyin yemeyin
Böyle iğrenç bir tat yok dürüm istedim hepsi yanmış şekilde geldi ve dürüm kopmuştu Daha kütüsünü bulana kadar en kötüsü bu Orkun ışıtmak burası uzak ama bi uğra
Askerdeyken sipariş ederdik ne güzel yerdik tavisdoya teşekkür ederiz
Her seferinde hüsran dürumden çiğ et çıkıyor. Pilav üstü tavuk döner siparişi veriyorum üzerine sos döküp çamur haline getirmişler asla yemek mümkün degill
Kötü
Bence hiçbir şey göründüğü gibi değildir emin olun ne zaman istersen ne salatası salata gibi geliyor ne istediğimiz SOS SOS SOS olarak gelmiyor tamamen göz boyama
El lezzetleri mükemmeldi kötü yorumlar tedirginlik yapsada döner lezzetliydi
| (0472) 312 10 50 |
| tavisdo.com |
| Restoran |
| 2.8 / (55 yorum) |