TAT DÖNER VE İSKENDER

TAT DÖNER VE İSKENDER

Akdeniz

Yorumlar
Yusuf Çevik
Yusuf Çevik 2 hafta önce
Gezgin
Gezgin bir ay önce

Güzeldi Yani

Ethem
Ethem bir ay önce
Radwan ALAZZAWI
Radwan ALAZZAWI 2 ay önce
Kaan Güney
Kaan Güney 2 ay önce

Başkasının masasından gelen turşunun içinde isirilmis turşu var di salatadan da şüphelendim bidaha da gitmem

İlhan Sahin
İlhan Sahin 2 ay önce

Dönerin lezzeti hariç her şey berbat ayran istiyorsunuz sormadan açık ayranı dayıyorlar turşular yenecek düzeyde değil

Hasan Keskin
Hasan Keskin 2 ay önce
Şule Karataş
Şule Karataş 3 ay önce

Hizmet kötüydü yemek restoranta az kişi olmasına rağmen çok yavaş geldi, Lezzet olarak içi dolgun ama malesef tadı yok bir daha tercih edip gelir miyim sanmıyorum 2 döner iki kola 400₺ ödedik

Fevzi Bûyûkaşık
Fevzi Bûyûkaşık 3 ay önce
Arda Yalçın
Arda Yalçın 3 ay önce

Tavuk dürüm istedim gelen dürüm maalesef aşırı yağlı ve tatsızdı malzeme oranı normal. Fakat hizmet gerçekten kötüydü, gelen çatalda el lekeleri vardı. Ayrıca çalışanlar oturduğum masayı servant niyetine kullandılar bezlerini masama koydular ve masadaki küllüğe kendi sigaralarını yakıp koydu. Kötü bir deneyimdi maalesef.

İletişim Bilgileri
0543 660 34 19
Dönerci
4.0 / (261 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.