Akdeniz
Güzeldi Yani
Başkasının masasından gelen turşunun içinde isirilmis turşu var di salatadan da şüphelendim bidaha da gitmem
Dönerin lezzeti hariç her şey berbat ayran istiyorsunuz sormadan açık ayranı dayıyorlar turşular yenecek düzeyde değil
Hizmet kötüydü yemek restoranta az kişi olmasına rağmen çok yavaş geldi, Lezzet olarak içi dolgun ama malesef tadı yok bir daha tercih edip gelir miyim sanmıyorum 2 döner iki kola 400₺ ödedik
Tavuk dürüm istedim gelen dürüm maalesef aşırı yağlı ve tatsızdı malzeme oranı normal. Fakat hizmet gerçekten kötüydü, gelen çatalda el lekeleri vardı. Ayrıca çalışanlar oturduğum masayı servant niyetine kullandılar bezlerini masama koydular ve masadaki küllüğe kendi sigaralarını yakıp koydu. Kötü bir deneyimdi maalesef.
| 0543 660 34 19 |
| Dönerci |
| 4.0 / (261 yorum) |