Taşan Döner

Taşan Döner

Odunpazarı

Yorumlar
Burakbtw
Burakbtw 6 saat önce

Yıllardır her Eskişehire geldiğimde uğramadan ayrılmadıgım nadir yerlerdendir. Lezzetini ve kalitesini hiç eksiltmemiş. Eskiehire gelirseniz deneyin kesinlikle yiyebileceğiniz en iyi dönerlerdendir

Metin Demirkan
Metin Demirkan bir ay önce

On numara beş yıldız. Bu kalitede bu fiyatlara daha güzel bir döner bulamazsınız Eskişehir'de. Güler yüzlü karşılama, uygun fiyat, lezzetli yemek arıyorsanız tavsiye ederim.

Zeynep Özdemir
Zeynep Özdemir bir ay önce

İyi bir et döner arayışımızda,öneri üzerine geldik. Ancak bizi çok tatmin ettiğini söyleyemeyeceğim. Hem lavaş hem ekmek arası et döner söyledik,ikisinin de ekmekleri soğuktu,lezzet ortalamanın altındaydı. Siparişlerimiz çok yoğun bir saat olmamasına rağmen eksik geldi. Personel genel olarak ilgiliydi.

yasiro
yasiro 2 ay önce

Eski günlerinin hatrına sana tam 5 yıldız veriyorum Taşan Döner :) Tabii ki eski Taşan Döner yok artık, bu acı gerçeğin hepimiz farkındayız :)) Neredeyse sıradan bir tavuk dönerciye dönüştüler. Artık ekmeğin arasına rus salatasını bile sarelle sürer gibi koyuyorlar. Tamamen kömüre dönmüş tavuk dönerleri ekmeğin arasına dolduruyorlar. O eski özen ve lezzeti kalmadı. Ama olsun, o eski yıllarda bizlere yaşattığın lezzet şöleni için sana puanım 5 kanka :))

Tayyar Elen
Tayyar Elen 3 ay önce

Et döneri çok iyidir tavsiye ederim

“Nasya Seph” Eda Anastasia Soyuak
“Nasya Seph” Eda Anastasia Soyuak 3 ay önce

Muhteşem yemekler ve güler yüzlü çalışanlar. Aile için sıcak kaliteli ve temiz bir yer. Eğer Eskişehire uğrarsanız mutlaka deneyin

Murat Demiröz
Murat Demiröz 3 ay önce

Ekmek buz gibi döner soğuk etler yanık boş ekmegi dahi yiyemedik

Mehmet SELÇOL
Mehmet SELÇOL 3 ay önce
Nurullah Özkan
Nurullah Özkan 4 ay önce

Sipariş verdikten 10 dakika sonra akarbaşına çok hızlı bir şekilde paket geldi. Bu kadar çok çabuk gelmesine hem sevindik hem şaşırdık. Paketi bir açtıkki hüsran. Sanki buzdolabından çıkmış gibi tavuklar yanık buz gibi ve ekmek buz gibiydi aç olduğumuz için parada verdiğimiz için mecburiyetten ekmeğin yarısını zorla yiyebildik. Aradık durumu ilettik kuru bir özür dilediler sağolsunlar. Nerde o lise yıllarımızda yediğimiz taşan döner kalitesi. Daha önceki siparişimizde de memnun kalmamıştık. Şimdi de dedik hadi buradan söyleyelim. Ama son olsun. Bidaha asla yemek yemem

Yusuf
Yusuf 4 ay önce

İçeri girdiğimizde yanımızda 2 adet bavul vardı, müsait bir yere bırakmamıza izin verdiler. Bu bizim için güzel bir kolaylık oldu. Yemeklerin tadı genel olarak güzel değildi. Biz döner ve iskender aldık.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.