Tarsus
Mide kanseri olmak istiyorsanız mutlaka tavsiye ederim 2gündür ben ve kardeşimi mide ağrısından uyutmayan bir döner. tavuk nasıl bir tavuk bilmiyorum lezzet 0 lezzeti geçtim midemizi zehirledi resmen iştahımız kesildi hiç birşey yiyemiyoruz!!!!
eve paket yaptırdım ama sadece sos ve ekmekti tavuk yok denecek kadar azdı ekmek okadar çoktu ki tavuk mu yiyorum ekmek mi peki anlamadık
Kötü bir deneyimdi. Özensiz hazırlanmıştı ve tek ikramı peçete,kürdandı. Yerinde yediğimiZde böyle bir sorun yoktu ama eve gelen faciaydı maalesef.
Lezzet müthiş sıcak sıcak geldi hizmet güzeldi iyi bir atmosfer vardı memnunum gelen gelsin
Lezzet müthiş sıcak sıcak geldi hizmet güzeldi iyi bir atmosfer vardı memnunum gelen gelsin
tercih ettiğimiz bir yer personeller daha hijyenik olabilir mahalle dönercisi gibi
Tavsiye etmiyorum param çöp
Paket servis için uygun bı yer değil bütün iştahımı kaçırdı
Kesinlikle eve sipariş vermeyin özellikle söylenen şeylere asla dikkat etmiyorlar
Yerinde yerseniz belki güzel çıkabilir ama sipariş aslaaa
Lezzet olarak memnunum ve sık sık geliyorum, özellikle gece saatlerinde. Ancak bazı zamanlar dönerin soğuk ve biraz kuru geldiği oldu. Bu konuda biraz daha özen gösterilirse çok daha iyi olur.
Çok güzel bşr işletme tavuk döner çok iyiydi 75
Hayatımda yediğim en iyi dönerdi gayet temiz ve güzeldi çok beğendim 75.
Gerçekten herşey kusursuz ve mükemmeldi herkese teşekkür ederiz
Boyut ve lezzet açısından oldukça iyiydi çok memnun kaldık ayrıca güler yüzlü çalışanlar ve hijyen için emeği geçenlere teşekkür ederiz 75 ;)
Arkadaslarımı getirdim tam anlamıyla müthiş bir yerdi. Hijyen,tat, atmosfer, insanların gülümsemeleri hat safadaydi. Yediğim en iyi ve en öğrenci dostu dönerdi ama öyle öğrenci dostu dediysemde kötü degildi yani müthiisssss. yapan ustanin elleri dert görmesin çok iyiydi 75.
Çok temiz,hijyenli ve fiyat performans bir mekan tarsusa uğrayan herkesin buraya uğramasını tavsiyr ederim uzun zaman sonra içinde gerçekten tavuk olan bir döner yedim emeği geçen herkese teşekkür ederiz bol kazançlar 75 ;)
Gerçekten çok güzeldi öğrenci dostuydu hijen ve tadıda 10 numara 5 yıldızdı hayatımda daha iyi döner yediğimi hatırlamıyorum 75.
Ailemle gittim çok güzeldi ekonomik hijyenik 75.
| 0532 600 68 33 |
| Dönerci |
| 4.0 / (121 yorum) |