TARSUS GECE DÖNERCİSİ

TARSUS GECE DÖNERCİSİ

Tarsus

Yorumlar
Bahşiş
Bahşiş 3 gün önce

Mide kanseri olmak istiyorsanız mutlaka tavsiye ederim 2gündür ben ve kardeşimi mide ağrısından uyutmayan bir döner. tavuk nasıl bir tavuk bilmiyorum lezzet 0 lezzeti geçtim midemizi zehirledi resmen iştahımız kesildi hiç birşey yiyemiyoruz!!!!

Sultan Öner
Sultan Öner 6 gün önce

eve paket yaptırdım ama sadece sos ve ekmekti tavuk yok denecek kadar azdı ekmek okadar çoktu ki tavuk mu yiyorum ekmek mi peki anlamadık

Selen Taş
Selen Taş bir hafta önce

Kötü bir deneyimdi. Özensiz hazırlanmıştı ve tek ikramı peçete,kürdandı. Yerinde yediğimiZde böyle bir sorun yoktu ama eve gelen faciaydı maalesef.

Selim Gökten
Selim Gökten bir hafta önce

Lezzet müthiş sıcak sıcak geldi hizmet güzeldi iyi bir atmosfer vardı memnunum gelen gelsin

Ahmet Eren Coşkun
Ahmet Eren Coşkun bir hafta önce

Lezzet müthiş sıcak sıcak geldi hizmet güzeldi iyi bir atmosfer vardı memnunum gelen gelsin

Eren Demir
Eren Demir bir hafta önce
batuhan durmaz
batuhan durmaz 2 hafta önce

tercih ettiğimiz bir yer personeller daha hijyenik olabilir mahalle dönercisi gibi

Halil Mert ÇAKILLI
Halil Mert ÇAKILLI 2 hafta önce

Tavsiye etmiyorum param çöp

Azra
Azra 2 hafta önce

Paket servis için uygun bı yer değil bütün iştahımı kaçırdı

Deniz Acar
Deniz Acar 2 hafta önce

Kesinlikle eve sipariş vermeyin özellikle söylenen şeylere asla dikkat etmiyorlar

Buse Nur
Buse Nur 2 hafta önce

Yerinde yerseniz belki güzel çıkabilir ama sipariş aslaaa

Zeynep Hızaler
Zeynep Hızaler 2 hafta önce

Lezzet olarak memnunum ve sık sık geliyorum, özellikle gece saatlerinde. Ancak bazı zamanlar dönerin soğuk ve biraz kuru geldiği oldu. Bu konuda biraz daha özen gösterilirse çok daha iyi olur.

Alper ÇETİNKAYA
Alper ÇETİNKAYA 3 hafta önce

Çok güzel bşr işletme tavuk döner çok iyiydi 75

Hüseyin
Hüseyin 3 hafta önce

Hayatımda yediğim en iyi dönerdi gayet temiz ve güzeldi çok beğendim 75.

Avanos Toros
Avanos Toros 3 hafta önce

Gerçekten herşey kusursuz ve mükemmeldi herkese teşekkür ederiz

Civan Ödemiş
Civan Ödemiş 3 hafta önce

Boyut ve lezzet açısından oldukça iyiydi çok memnun kaldık ayrıca güler yüzlü çalışanlar ve hijyen için emeği geçenlere teşekkür ederiz 75 ;)

Melih Örgel
Melih Örgel 3 hafta önce

Arkadaslarımı getirdim tam anlamıyla müthiş bir yerdi. Hijyen,tat, atmosfer, insanların gülümsemeleri hat safadaydi. Yediğim en iyi ve en öğrenci dostu dönerdi ama öyle öğrenci dostu dediysemde kötü degildi yani müthiisssss. yapan ustanin elleri dert görmesin çok iyiydi 75.

Ahmet semih Esirgenci
Ahmet semih Esirgenci 3 hafta önce

Çok temiz,hijyenli ve fiyat performans bir mekan tarsusa uğrayan herkesin buraya uğramasını tavsiyr ederim uzun zaman sonra içinde gerçekten tavuk olan bir döner yedim emeği geçen herkese teşekkür ederiz bol kazançlar 75 ;)

utku yılmaz
utku yılmaz 3 hafta önce

Gerçekten çok güzeldi öğrenci dostuydu hijen ve tadıda 10 numara 5 yıldızdı hayatımda daha iyi döner yediğimi hatırlamıyorum 75.

Sertan Ethem Dere
Sertan Ethem Dere 3 hafta önce

Ailemle gittim çok güzeldi ekonomik hijyenik 75.

İletişim Bilgileri
0532 600 68 33
Dönerci
4.0 / (121 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.