Tarihi Mısır Çarşısı Aktar Baharat & Kuruyemiş

Tarihi Mısır Çarşısı Aktar Baharat & Kuruyemiş

Sancaktepe

Yorumlar
Niyazi
Niyazi 5 ay önce

Kuruyemişci değil gerçek aktar havası var başarılar

b ü ş r a
b ü ş r a 5 ay önce

Ürünler iyi sayılır

Beste Sarı
Beste Sarı 5 ay önce
Mehmet Erkan (Gezgin)
Mehmet Erkan (Gezgin) bir yıl önce düzenlendi

Geçen gün bir kestane aldık buradan, akşam çizdik attık tavaya, çizdiğimiz yerden köpükler çıkmaya başladı ve sanki zift gibi birşey aktı içinden. Yemedik tabi, ertesi gün götürüp uygun bir dille durumu anlattım, yarısından fazlasını pişirmiştik, azı çiğ bir şekilde ayrı poşete koymuştum, sadece çiğ pişmemiş kestanenin parasını verdi, hem kestaneyi yiyemedik hemde paramız gitti! ayriyeten fiş flan kesmeden satış yapılıyor. Kesinlikle artık bir parça bile ürün almam, kimseye de tavsiye etmiyorum.

Can Konok
Can Konok bir yıl önce

Çok iyi bi yer çalışanlar gayet güler yüzlü çok yardımcı oluyorlar yıllardır gönül rahatlığıyla alışveriş yaptığım yer aradığım her ürünü bulabiliyorum bugüne kadar hiç bi sıkıntı yaşamadım herkese tavsiye ederim

Mehmet Yıldırım
Mehmet Yıldırım bir yıl önce

Yolum düştükçe uğradım bir yer çok iyiler ve guleryuzlüler bana her zaman yardmcı oluyorlar ürünlerde kaliteli ve bol..Sağlıklı günlerde tüketiniz

sonay Tokar
sonay Tokar bir yıl önce

Satici asiri suratsiz. Yani sanki niye geldiniz der gibi adeta. Bu arada aldiginiz urunleri baska.aktardan yari fiyatina alabilirsiniz. Keten tohumu yagi aldim. 50 ml 130 tl baska aktara sordum 54 tl internete baktim iki tane 50 ml 130 tl keten tohumu aldim.akabinde baska aktara gittim resmen yariyariya fiyat oynuyor. Hadi fiyat neysede satici kadin asiri suratsizdi yani o cok ayar etti beni bilerek gidin arkadaslar....

Ibrahim Tekin
Ibrahim Tekin bir yıl önce

Bizim ve sizin ailenizin bitkisel olarak tek güvenebileceği yer tarihi Mısır Çarşısıdır Arayıp da bulamadıklarınıza burada yardımcı oluyorlar her şey bulunur tavsiye ederim kalite tesadüf değildir

Osman Yılmaz
Osman Yılmaz bir yıl önce

İçeri giren herkesin eline bakıp hasta olduğunu söylüyorlar ve ilaç satmaya çalışıyorlar inanmayın bunlara

Tolga Toraman
Tolga Toraman bir yıl önce

Çok iy bi yer çalışanlar gayet güler yüzlü çok yardımcı oluyolar yıllardır gönül rahatlığıyla alışveriş yaptığım yer aradığım gerçeği bulabiliyorum bugüne kadar hiç bi sıkıntı yaşamadım herkese tavsiye ederim

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.