Ceyhan
Kil cikti
fiyatlar normale göre bi tık pahalı ben et döner söyledim aşırı sosluydu ve tadı çok kötüydü çok kötü bir et kokusu vardı bitiremedim onun dışında yemek sıcak geldi ama dediğim gibi et döneri çok kötüydü
Bugün hastaneye ekibimize sipariş verdik sağ olsunlar yanında bayâ meze göndermişler :) bu konuda teşekkür ederiz Adana’da yediğim en lezzetli döner diyebilirim :) işletmecisi aşırı ilgili bir beyefendi
Hatay usulü döner söyledik ama patates döner yedik sağolsunlar hiç güzel değildi garsonlar çok yavaş ve masada ketçap mayonez bile yok onları geçtim tuz bile yok.
Ağır bir tadı var. Yani altı üstü döner fiyatı pahalı ...
Döner söylüyoruz o kadar para verip ekmek yanık ve buz gibi. İnsan göndermeye utanır. Ve sürekli söylediğimiz yer. İnsan sürekli müşterisine bunu yapar mı?
Çalışanlar çok suratsızdı 1 kere bile gülümsediklerini görmedik, bizden 15 dk sonra gelen müşterilere sırf tanıdık diye erken getirdiler onun dışında atmosfer çık şık ve ferahtı tavuk döner de lezzetli fakat Yorum botu basmayı bırakmalılar.
Her şey çok güzel.. döner ve hizmet ve saygı tam yerinde
| 0543 613 12 46 |
| Dönerci |
| 4.2 / (48 yorum) |