İnebolu
Çalışanların eli çok ağır ve servis çok kötüydü. Döner aşırı yağlı ve kırpık kırpıktı lezzeti fena değildi ama servis çok çokmyetersizdi. Patates kızartması güzeldi. Fakat fiyatları istanbulun 1.5 katı aşırı pahalı. Fiyatı ile öxdeşen bir hizmet yok. Mekanın asıl sahipleri ölünce (resimdeki 2 adam) lezzet ve kalite %90 azalmış. Çok üzücü :(
ekmek arası paket aldım, kimyon sorulmadan atıldı, 4/5 defa tartıya ekleme yapa yapa hazırlad, adamcağızın aklı çıktı fazla gitmesin diye, bol yağlı bol kimyonlu bir şey yedik adına döner demişler, tek elinde eldiven var ama diğer eliylede ellemediği bir şey kalmadı.
Çalışanlar güleryüzlü,lezzetler çok iyi,içerisi çiçek gibi tertemiz. yolunuz düşerse kesinlikle uğrayın..
Hayatımda yediğim en kötü et dönerdi, hatta et döner değil kırıntı dönerdi, tamamen yağın içinde kimyona bulanmış et kırıntısı vardı ve pahalıydı asla tavsiye etmiyorum.
Memnun kaldım, emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum.
Patates kızartmasının tadı haşlamaya benziyordu,et biraz yağlıydı tadı ortalama ve fiyat yüksek dükkan tarihi olmasına rağmen dekorasyon tarihini yansıtmıyor.
Yediğim en kötü dönerlerden biriydi diyemeyeceğim biri değil en kötüsünde başı çeker. Eve sipariş ettim. Yağ ve kimyon doku bir tabakta bayat bir döner geldi. 1-2 gün önceden gelmiş gibiydi. Yanında da normal ekmeği kesip göndermişler. Ne bir domates ne bir marul soğan hiçbirşey yok. Akşamına da çok gastroenterit oldum. İnstagramdan görüp tarihi ambiyansına aldanıp eski lezzetlerdendir deneyeym dedim. Ama tam bir pişmanlık oldu. Fiyatı da oldukça pahalı.
Mükkemmel bir deneyimdi çok sevdim 10 numara 5 yıldız
| (0366) 811 64 64 |
| Dönerci |
| 3.4 / (226 yorum) |