Ataşehir
Çalışan çok güler yüzlü ilgili bir insan fakat ürünler taze değildi çünkü aktar baya küçüktü ve klima dahi çalışmıyor çalışan içinde ürünler içinde cok kötü bi durum üzüldüm açıkçası …
Aldığım tarçın adaçayı çok kötü, bir daha almam buradan
Çalışan kişinin ilgisi ve alakası çok iyi. Küçük ama aradığınız her şeyi bulabileceğiniz bir yer. Ürünleri daha denemedim tazelik konusunda birşey yazamıyorum şuanda.
| (0216) 576 82 52 |
| Aktar |
| 3.6 / (5 yorum) |