Maltepe
Samimi sıcak bir ortam dönerini çok beğendik. Servisi de gayet hızlı
Yemekler çok lezzetli çalışanlar çok ilgili ve güleryüzlü,artık mutlakla uğrayacağım
gayet başarılı döneri tavsiye edilir.
çorba buz gibi ve lezzetsiz geldi. dönerin içinde patates dolu ve etten hiçbir lezzet tadı alamadım. sokaktaki dönerci daha iyidir. birdaha gelinmeyecek listeme eklendi.
Dürüm lezzetsiz ve bol patatesliydi . Fiyatlar da gereksiz pahalıydı .
Ilkdefagittik is arkadaslarimla beraber ben iskender soyledim arkadaslar pilav ustu soylediler calisanlari guleryuzlu iyikarsiladilaer yemekleride cok lezletliydi rahatlikla tavsiye ederim tesekkurler
Beğendim döneri ailemle beraber gittik güzeldi iskender tavsiyemdir
Herhangi bir büfede daha iyisini yiyebileceğiniz vasat bir döner. 100gr dürüm döner yedik damağımda kalan tat patates dürüm..
| (0216) 383 30 00 |
| Dönerci |
| 3.9 / (314 yorum) |